73

bästa ämeli smsade och undrade om jag ville ta en fika i stan, SJÄLVKLART. man tackar inte nej till fika eller att träffa ämeli. efter detta hoppade jag upp ur mitt kungarike av täcken och bytte pyjamas mot kläder, grabbade cykeln och drog till stan. satt på blåbär i ungefär 1h och snackade. klockan 10 i 4 tog ämeli bussen hem och jag gick och köpte några småsaker, tog cykeln hem och möttes av detta: MINA VANS HAR KOMMIT. och dagen har inte slutat än, ska träffa min vän Matilda klockan 8 ikväll. Jag har alltså tagit mig ut till civilisationen, fått mina vans och träffat 2 kompisar idag. 

såhär glad var jag över att få träffa ämeli.
 
såhär fin var den nya glasögonormen ämeli.
 
såhär såg mitt paket ut.
 
detta är mina älsklingar.
 
och slutligen, mina småköp. tights, trosor och ett linne.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0