64

i förrgår var det en bra dag med två träningspass, första var efter skolan och det var ben som tränades - andra var kl 7 med syster och det var biceps&triceps som tränades. igår så åkte jag till badhuset efter skolan, var där i ca 2h och åkte därefter hem till papi för käk och födelsedagsfirande av ida. ett väldigt försenat sådant= mycket fika. efter det kom mor och hämatde mig och vi drog till mats där de kollade på tv och jag pluggade. imorse vaknade jag 20 över 5 och åt frukost vid 9. hehe 2 brownies, 2 apelsiner, och en macka, nyttigt? njaaae men väldigt gott. klockan 10 kom far och hämtade mig och så åkte vi till farmor och farfar. direkt när jag kom hit började jag 'jobba'. städade farmors bibliotek och skottade altanen och tjänade lite extra pengar till göteborg. har nyss käkat och pluggat lite och ska sedan bada bubbelbad och kolla på skräckfilm.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0