67

I måndags var det galet. rep och förberedelser hela dagen, inför beatleskonserten på kvällen. det var sååååå roligt att stå på scenen men bäst var att få göra det tillsammans med alla underbara människor. alla är så duktig på det de gör! efter konserten så stannade vi för att rigga ner, vilket gick ganska snabbt eftersom vi var 60st som hjälptes åt. morgon därefter så hade jag sånglektion även fast vi inte behövde ha musiklektionerna. efter skolan åkte jag och tränade och när jag kom hem så pluggade jag ända till klockan 12 på kvällen. haft förhör idag vilket gick ok. slutade klockan 11, gick till lundbergs och fikade med mamma. sitter nu här och lyssnar på therollingstones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0